Debian Sarge and Sound

N. Kaminakis nk at holystone.gr
Sat Nov 27 12:18:45 EET 2004

pantws kai gw exw to idio problhma  me to debian/sarge ....
enw akouw apo XMMS kai gxine, apo mp3blaster den akouw...mou leei oti
den mporei an anoi3ei to device
otan kanw cat koko.wav > /dev/dsp mou leei unknown device...
kanw meta

nkaminakis at ampalaea:~$> ll /dev/dsp*
lrwxrwxrwx  1 root root       9 2004-06-05 19:59 /dev/dsp -> /dev/dsp0
crw-rw----  1 root audio 14,  3 2004-06-05 19:59 /dev/dsp0
crw-rw----  1 root audio 14, 19 2004-06-05 19:59 /dev/dsp1
crw-rw----  1 root audio 14, 35 2004-06-05 19:59 /dev/dsp2
crw-rw----  1 root audio 14, 51 2004-06-05 19:59 /dev/dsp3
nkaminakis at ampalaea:~$> grep audio /etc/group
audio:x:29:nkaminakis
nkaminakis at ampalaea:~$>

ara kai sto group audio eimai ...

kai den 3erw pws sto kalo 0a to kanw na doulepsei ....
kamia idea?? exw soundblaster 128

alh0eia pws ekanes default apo ton control center??? me gnome paizeis??

xairetw!!

-nk.