mutt and sendmail (smtp)

fs admin at www0.org
Fri Nov 26 21:24:26 EET 2004

On Fri, 26 Nov 2004 15:53:01 +0200, George Iordanou wrote:

> Θέλω να διαβάζω τα e-mails μου από text-based mail client αντί από το
> evolution. Χρησιμοποιώ debian unstable. Το pine δεν είναι στα πακέτα του
> debian, συνεπώς θα χρησιμοποιήσω το mutt. Απ' ότι βλέπω υποστηρίζει pop
> access πατώντας "C" και γράφοντας pops://iordanou@pop.gmail.com.
>
> Η ουσία είναι να μπορώ να στέλνω και να λαμβάνω e-mails από τον
> λογαριασμό μου στο gmail. Να λαμβάνω μπορώ (με τον πιο πάνω τρόπο). Το
> mutt απ' ότι φαίνεται δεν υποστηρίζει smtp access γι' αυτό χρησιμοποιεί
> το sendmail. Προσπάθησα να διαβάσω κάποια βοηθήματα από το google αλλά
> [...]

Αν διαβάσεις το manual του mutt υπάρχει ή τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα
υπήρχε τέτοια δυνατότητα. Παρόλα αυτά αν θες την γνώμη μου, προσωπικά
χρησιμοποιώ exim με smarthost (δηλαδή με "μεσάζοντα" τον isp στις
αποστολές). (μέσα στο apt-get install είναι απλά 2-3 ερωτήσεις)

Το debian "προσέχει" τα exim πακέτα (για άγνωστο λόγο είναι το αγαπημένο
τους) και εδώ που τα λέμε, pine και mutt είναι πιο "χαρούμενα" να βρίσκουν
το email τους στο /var/spool χωρίς να τα νοιάζει ποιος τα έβαλε εκεί.
Βασικά είναι προγράμματα γραμμένα για τέτοια "hardcore unix" περιβάλλοντα.

-fs