mutt and sendmail (smtp)

George Iordanou iordanou at gmail.com
Fri Nov 26 15:53:01 EET 2004

Θέλω να διαβάζω τα e-mails μου από text-based mail client αντί από το
evolution. Χρησιμοποιώ debian unstable. Το pine δεν είναι στα πακέτα του
debian, συνεπώς θα χρησιμοποιήσω το mutt. Απ' ότι βλέπω υποστηρίζει pop
access πατώντας "C" και γράφοντας pops://iordanou@pop.gmail.com.

Η ουσία είναι να μπορώ να στέλνω και να λαμβάνω e-mails από τον
λογαριασμό μου στο gmail. Να λαμβάνω μπορώ (με τον πιο πάνω τρόπο). Το
mutt απ' ότι φαίνεται δεν υποστηρίζει smtp access γι' αυτό χρησιμοποιεί
το sendmail. Προσπάθησα να διαβάσω κάποια βοηθήματα από το google αλλά
είναι χάος.

Μήπως κάποιος από εσάς έκανε παρόμοια "απόπειρα"; Αν όχι, υπάρχει κάποια
προτεινόμενη σελίδα που μπορώ να διαβάσω για το συγκεκριμένω setup  του
sendmail; Προτάσεις ευπρόσδεκτες.

Ευχαριστώ πάρα πολύ,
Γιώργος

--
George Iordanou <iordanou at gmail.com>
Blog: www.livejournal.com/users/georgis

The life which is unexamined is not worth living. -Plato