lxdvdrip: DVD9 se DVD5

Vaggelis Tripolitakis vaggelis at kegep.tuc.gr
Fri Nov 26 09:23:42 EET 2004

Alexander Yohalas wrote:

> Ειδικά για τα Princo, πολύ κακώς κατά τη γνώμη μου- είναι από τα λίγα
> που δε μου παρουσίασαν ποτέ πρόβλημα σε αρκετούς διαφορετικούς recorders-
> μιλάω για CD. Αρκετές γνωστές μάρκες είναι Princo ξαναβαφτισμένα, π.χ.
> Ricoh.

> Ta Verbatim για μένα είναι κατάλληλα για διακοσμητικά: σουβέρ κλπ., είναι
> τα πιο προβληματικά που έχω χρησιμοποιήσει σε 3- 4 διαφορετικούς
> recorders.
>  Τα Princo είναι πολύ συμβατά με τους ίδιους recorders.
> Αυτά τόσο σε recorders που υποστηρίζουν την επίστρωση των Princo
> [...]

milwntas gia princo 8a symfwnhsw me ton dj art... osa princo exw spiti
meta apo 4 xronia pou ta eixa grapsei
to 90% tous den diabazetai oute kan apo to recorder mou... makrya
loipon  apo tetoies ahdies... to idio isxyei
kai gia ta creation ta opoia einai a8lia

bebaiws pleon ta perissotera diskakia opws mas plhroforei kai to
cdrecord einai OEM (paradeigma kati
Philips pou agorapsa prox8es kai mou bghkane RITEK :P) TDK, Verbatim,
BASF, FUJI einai arketa kales
markes alla 8a elega kai egw oti ta kalytera einai ta Mitsui kai ta
Taiyo Yuden

Ayta
Vaggelis