samba domain authentication + permissions

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Thu Nov 25 14:08:52 EET 2004

Μετά τα πρόσφατα σχόλια σχετικά με τη samba, είπα να ρίξω μια ματιά.

Παίζει πανεύκολα σε απλά modes (πχ κάποια shares read-only σε όλους και
rw σε έναν-δυο χρήστες), αλλά δε βλέπω να παίζει αρμονικά μέσα σε ένα
NT domain. Έχω έναν PDC με NT4, και θέλω να διαβάζει η samba
πληροφορίες σχετικά με τους χρήστες μου από τον PDC, και ανάλογα να
τους αφήνει ή όχι να βλέπουν/αλλάζουν κάποια shares.

Μπορεί να μου πει κάποιος έναν τρόπο ώστε να μπορεί ένας χρήστης με
2000/XP client, που έχει κάνει login στον PDC, να αλλάζει τα
permissions μέσα στο home directory του, που βρίσκεται στον samba
fileserver;

Παράδειγμα: Έχω Win2Κ στο desktop μου, και κάνω login ως DOMAIN\alex. Με
κάνει authenticate o PDC (NT4), και μετά πάω και ανοίγω ένα έγγραφο
μέσα στο "My Documents" που είναι shortcut για το \\DEBIAN\\alex, που
είναι ένα share στο μηχάνημα που τρέχει samba.

Ως εδώ καλά. Διαβάζω/γράφω κτλ, αν όμως προσπαθήσω (από το desktop με
Win2Κ) να αλλάξω τα permissions κάποιου folder μέσα στο share αυτό,
παίρνω "Access is denied" μόλις προσπαθήσω να κάνω apply τις αλλαγές.

Δεν ξέρω καν αν γίνεται αυτό, επειδή δε μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται η
samba να διαβάζει χρήστες από τον PDC και να κάνει map τα δικαιώματά
τους σε ext3fs δικαιώματα... (!?)

Αν έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοια κατάσταση...

Ευχαριστώ

-Α