gnome 2.8, samba 3 kai winXP

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Wed Nov 24 16:15:21 EET 2004

Φρίξος Κοψαχείλης wrote:
> Παίζω με samba τις τελευταίες βδομάδες και με ταλαιπωρεί μια πολύ
> περίεργη συμπεριφορά του gnome. (Την πρωτοσυνάντησα στο Ubuntu και μετά
> έβαλα Gnome και στο gentoo μου για να δω τι παίζει). Το Gnome λοιπόν, δε
> με αφήνει να δώ πάνω από δύο (2) samba shares στο XP box. Είτε αυτά
> είναι κατάλογοι είτε εκτυπωτές. Μόλις με κάνει authenticate για τα δύο
> πρώτα αρνείται να με κάνει για τα υπόλοιπα (εντωμεταξύ κανένα share δεν
> έχει password. ούτε καν ο λογαριασμός στα XP). Εάν δω πχ δύο καταλόγους
> που έχω κάνει shared ξεχωριστά, δε με αφήνει να χρησιμοποιήσω τον
> [...]

Κανείς δε χορεύει Samba πια. Κι αν δε με πιστεύεις διάβασε αυτό:
http://www.pcworld.com/reviews/article/0,aid,118614,pg,1,00.asp

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)
mailto:drael21 at icqmail.com ICQ# 41895329