lxdvdrip: DVD9 se DVD5

Alexander Yohalas agio at intracom.gr
Tue Nov 23 17:31:16 EET 2004

fs wrote:

> Ελπίζω να είχες κανένα που σου τα έκανε μπαλόνια με τα verbatim και σε
> προκατέβαλε :-) ή να είσαι πολύ άτυχος γιατί εκτός από το ότι είναι
> επίσημα τα πρώτα στις λίστες προτεινομένων από εταιρίες - και όχι σε
> διαφημίσεις, αλλά και σε κρυμμένα tech pdfs - είναι και με την εμπειρία
> πολλών χρηστών εδώ και χρόνια τα προϊόντα της verbatim αυτά που αντέχουν
> περισσότερες κακουχίες, χιόνια, ορειβασίες..

Βασικά έλεγα να μην απαντήσω ούτε στον Β. Βασαΐτη, γιατί θεωρώ ότι μάλλον παρατράβηξε
το θέμα και δεν ξέρω κατά πόσο έχει νόημα, αλλά μπορώ να πω ότι:

α) τα Verbatim που αναφέρομαι είναι πράγματι DataLife, όχι Plus.

β) αυτά τα βασικά που είχα μάθει πριν χρόνια όταν έψαχνα περί CD-R και recorders
περιέχονται τώρα (μεταξύ άλλων) στο http://www.cdrfaq.org/
και στα http://www.mscience.com/ και http://www.mscience.com/faq52.html
  Εκει αναφέρει για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της φθαλοκυανίνης και για το πόσο
σχετικό είναι το τί γράφεις και σε τί το γράφεις, μια και διαφορετικές χρωστικές
απαιτούν διαφορετικές στρατηγικές εγγραφής και διαφορετικοί κατασκευαστές
recorders χρησιμοποιούν δικές τους στρατηγικές.
  Αναφέρει επίσης ότι τα Princo δεν είναι καλά (για να μη λέτε ότι το "παρέλειψα",
στο Subject 7-4-1), αλλά δυό γραμμές πιο πάνω συστήνει τα Ricoh, που ανακάλυψα
από τα σχόλια του cdrecord που έβγαζε το XCDroast ότι είναι Princo.
(ναι, με το -atip, αγαπητέ Βασίλη)
  Πληροφοριακά έχω Princo γραμμένα από εξαετία και λειτουργούν μια χαρά.
  Επίσης, ανεξαρτήτως μάρκας, τα CD-R μου παρουσίαζαν πρόβλημα αν τους κόλλαγα
αυτοκόλλητη ετικέτα, οπότε από καιρό τα αφήνω όπως είναι και χρησιμοποιώ
μαρκαδοράκι. Έχω ακούσει από ένα- δυο γνωστούς ότι τα DVD είναι ακόμα πιο
ευαίσθητα στις ετικέτες.

AlxUnder
--
Alexander Yohalas, Computer Engineer
INTRACOM S.A., Access, Transmission & Terminals SBU / Term. Sys. Dept.