lxdvdrip: DVD9 se DVD5

fs admin at www0.org
Tue Nov 23 16:58:52 EET 2004

On Tue, 23 Nov 2004 14:15:20 +0000, Iakwbos Triantafillou wrote:

> paramorfwse to (as in zoulhkse to)

Νομίζω ότι για άτομα που έχουν ένα ραφάκι που με ακρίβεια μικρορομποτικής
μεταχειρίζονται  τα πάντα και ποτέ δεν μεταφέρουν τίποτα, ακόμα
και ένα noname απ' τη Μονζεβίκη των 20 λεπτών του ευρώ μάλλον θα κρατήσει
για πολλά χρόνια αν ξεπεράσουμε τα σπανιότερα προβλήματα του  ότι κάποια
έχουν προβλήματα σε συγκεκριμένες ταχύτητες (π.χ. τα verbatim dvd-r
της 4x σχεδόν πάντα γράφονται στην 8x ενώ στα TDK 4x αν πιάσεις 6x είσαι
τυχερός). Από την άλλη για άτομα που δεν έχουμε την προσοχή καλλιγράφου
στα χέρια μας και κυρίως κάνουμε μεταφορές ή ακόμα και μετακομίσεις σε
άλλες χώρες συχνά - και είμαι μέσα σε αυτούς - τα "ζουλήγματα" δεν είναι
μόνο λόγο απροσεξίας πλέον αλλά γίνονται και συνηθισμένο μη ανατρέψιμο
φαινόμενο λόγω αεροπλάνων, αυτοκινήτων, ταξιτζήδων που πιάνουν τη βαλίτσα
που έχει τη τσάντα των 200 cd μέσα, κυλιόμενων διαδρόμων αεροδρομίου που
στοιβάζουν τη βαλίτσα των 200κιλών της κυρά κατίνας με τα κατσαρολικά της
νύφής της πάνω στη δικιά σου κτλ.

-fs