lxdvdrip: DVD9 se DVD5

fs admin at www0.org
Tue Nov 23 15:37:52 EET 2004

On Tue, 23 Nov 2004 10:18:00 +0200, Alexander Yohalas wrote:

> Ta Verbatim για μένα είναι κατάλληλα για διακοσμητικά: σουβέρ κλπ., είναι
> τα πιο προβληματικά που έχω χρησιμοποιήσει σε 3- 4 διαφορετικούς recorders.

Ελπίζω να είχες κανένα που σου τα έκανε μπαλόνια με τα verbatim και σε
προκατέβαλε :-) ή να είσαι πολύ άτυχος γιατί εκτός από το ότι είναι
επίσημα τα πρώτα στις λίστες προτεινομένων από εταιρίες - και όχι σε
διαφημίσεις, αλλά και σε κρυμμένα tech pdfs - είναι και με την εμπειρία
πολλών χρηστών εδώ και χρόνια τα προϊόντα της verbatim αυτά που αντέχουν
περισσότερες κακουχίες, χιόνια, ορειβασίες..

Βασικά βγάζει και drives αλλά δεν ξέρω πως τα πάει σε εκείνο τον τομέα,
εκτός και αν είναι OEMs άλλης.

-fs