lxdvdrip: DVD9 se DVD5

Alexander Yohalas agio at intracom.gr
Tue Nov 23 12:25:05 EET 2004

George Daflidis-Kotsis wrote:
> On Tue, Nov 23, 2004 at 10:18:00AM +0200, Alexander Yohalas wrote:
>
> E oxi kai na mhn einai apolutos :-> An 8umasai kala "Ta Verbatim gia mena
> einai katallhla gia diakosmhtika: souber klp" ;-)

Τέλος πρώτης γραμμής παραπάνω: "για μένα". Αυτό κάνει το σχόλιο αρκετά σχετικό
(για μένα).

> H Verbatim exei paradosh se media apo tote pou xrhsimopoiousame diskettes
> 5,25 kai 3erw polu kosmo pou ta xrhsimopoiei akoma xwris problhma opote
> 8a elega pws mallon esu eisai idiaiterh periptwsh.

Και εγώ χρησιμοποιούσα τα προϊόντα της συχνά στη δουλειά, οι δισκέτες
1.2Μ/5.25'' με teflon ήταν εξαιρετικές τότε, πρακτικά δε μπορούσαν να
καταστραφούν.
 Από τότε που άλλαξε ιδιοκτησία προς τα μέσα του '90 άρχισε να χαλάει. Μερικές
φορές ακόμα τα χρησιμοποιώ, αλλά για σημαντικά πράγματα προσπαθώ πλέον να
χρησιμοποιώ άλλες μάρκες.

   Όσο για το "ιδιαίτερη περίπτωση", αυτό μου το λέει και ο αναλυτής μου :->

  Αυτό που ήθελα να τονίσω το ανέφερα στο τέλος το email: παίζει μεγάλο
ρόλο ο συνδυασμός μηχανήματος/ μέσου: δισκάκια που είναι άψογα για κάποιο
μηχάνημα, είναι απαράδεκτα για κάποιο άλλο.
  Υπάρχουν και μάρκες που είναι γενικά κακής ποιότητας, αλλά εγώ και 3- 4
γνωστοί μου έχουμε πολύ καλή άποψη για τα Princo και όχι τόσο καλή
για τα Verbatim, μέσα από τη χρήση τους.

  Ουφ!
AlxUnder
--
Alexander Yohalas, Computer Engineer
INTRACOM S.A., Access, Transmission & Terminals SBU / Term. Sys. Dept.