lxdvdrip: DVD9 se DVD5

Alexander Yohalas agio at intracom.gr
Tue Nov 23 10:18:00 EET 2004

DJ Art wrote:
> Μεγάλη σημασία σε όλα αυτά παίζει το αν το δισκάκι είναι επώνυμο ή όχι.
> Π.χ. μακριά από Princo, CMC, και άλλες λοιπές αηδίες (από την εποχή των
> CDR τα φωνάζαμε).

Ειδικά για τα Princo, πολύ κακώς κατά τη γνώμη μου- είναι από τα λίγα
που δε μου παρουσίασαν ποτέ πρόβλημα σε αρκετούς διαφορετικούς recorders-
μιλάω για CD. Αρκετές γνωστές μάρκες είναι Princo ξαναβαφτισμένα, π.χ. Ricoh.

> Ποιοτικά θεωρούνται τα TDK, Verbatim και Tayo Yuden.

Ta Verbatim για μένα είναι κατάλληλα για διακοσμητικά: σουβέρ κλπ., είναι
τα πιο προβληματικά που έχω χρησιμοποιήσει σε 3- 4 διαφορετικούς recorders.
  Τα Princo είναι πολύ συμβατά με τους ίδιους recorders.
 Αυτά τόσο σε recorders που υποστηρίζουν την επίστρωση των Princo
(φθαλοκυανίνη, αν θυμάμαι καλά), όσο και σε μηχανήματα για άλλες επιστρώσεις.

  Μπορεί να μην κρατάω γραφικές παραστάσεις με στατιστικά, ξέρω όμως πόσα
Princo πέταξα (0) και πόσα Verbatim (πολλά, μέχρι που σταμάτησα να τα αγοράζω)
εξαιτίας κακής εγγραφής. Τα Princo ήταν άψογα.

  Τουλάχιστο μην είσαι απόλυτος σε ένα θέμα όπου παίζει αρκετά μεγάλο ρόλο
η καλή συμβατότητα μηχανήματος και μέσου εγγραφής.

AlxUnder
--
Alexander Yohalas, Computer Engineer
INTRACOM S.A., Access, Transmission & Terminals SBU / Term. Sys. Dept.