lxdvdrip: DVD9 se DVD5

fs admin at www0.org
Tue Nov 23 04:45:22 EET 2004

On Mon, 22 Nov 2004 21:44:53 +0200, DJ Art wrote:

> Πού το είδες αυτό ?
> Εγώ ξέρω πως τα τελευταία Sony και Lite-On έχουν κοινό hardware. Κάποια
> Teac είναι κι αυτά τα ίδια με τα παραπάνω (Sony, Lite-On).

To 90% ήταν εσκεμένη υπερβολή για να δείξω ότι η πλειοψηφία είναι με NEC
chipsets. Τα sony έχουν ή sony, ή sanyo ή mediatek chipsets. Τα lite-on
σχεδόν πάντα mediatek. Τα teac επίσης mediatek.

> Αυτό μπορώ να το πώ επειδή έχω διαβάσει για πετυχημένες απόπειρες χρήσης
> Lite-On firmware σε Sony και Teac και τούμπαλιν. Ακόμα και χρήσεις
> Lite-On ή Sony dual layer firmware σε Teac single layer που να το
> μετατρέπει σε dual layer.

Πιθανών λόγω της κοινής χρήσης mediatek chipsets.

> Η Plextor είναι ανεξάρτητη, η LG ανεξάρτητη, η Nec ανεξάρτητη, η Pioneer
> επίσης.

H plextor συνήθως έχει sanyo όπως και μερικά της sony.

Η Pioneer σχεδόν πάντα κουβαλάει NEC chipsets στα drives της.

> Για μένα κάπου εδώ τελειώσανε τα dvd-recorders, εκτός αν εσύ θεωρείς
> κάτι BTC, Asus και λοιπές αηδίες ως recorders.

H ΒΤC mediatek, η asus NEC.

> Πού είναι αυτό το 90% που έχει Nec hardware ?

Όπως είπα ήταν εσκεμμένη υπερβολή και τα mediatek έχουν εξίσου μεγάλη
μερίδα, παρόλα αυτά εταιρίες που κουβαλάνε NEC chipsets σε τουλάχιστον
κάποια DVD writers drives είναι οι NEC, HP, Pioneer, Aopen, Iomega, Asus,
Verbatim, Buslink, Ricoh, Samsung, TDK, Teac, Traxdata, Cendyne, Digistor,
Ezquest, Freecom, Ikebana, Kano, Lacie, MadDog, Memorex, Mitsumi, Tritton,
TX, Yamakawa.

Επειδή έκανα reply σε αναφορά 16x dvd writer, αυτή τη στιγμή η nec
κυριαρχεί στον τομέα 16x σύμφωνα με anandtech και tom's και γι' αυτό
κυρίως έκανα αναφορά. Δεν ήθελα να δώσω κανένα "hitchhiker's guide to the
dvd drive market for the next century".

Και καλό είναι να μην βλέπουμε σαν ποδοσφαιρικές ομάδες εταιρίες που
πολλές φορές έχουν σε OEM έκδοση ακριβώς το ίδιο μοντέλο με μια "μαμά"
εταιρία και του κοτσάρουν πάνω το όνομά τους. Και δεν μιλάω για σένα, απλά
είναι αστείο σε άλλες περιπτώσεις να μαλώνουν δύο για ακριβώς το ίδιο
μοντέλο που πήρε άλλο μελάνι στη μούρη του.

-fs