lxdvdrip: DVD9 se DVD5

DJ Art djart at hellug.gr
Mon Nov 22 14:34:12 EET 2004

On Monday 22 November 2004 10:11, George Daflidis-Kotsis wrote:
> 3erw pws genika prepei na apofugeis ta Lite-On :->

Μπαααα, δεν ισχύει.

Εγώ έχω Lite-On (832S, super ευχαριστημένος) και ξέρω τουλάχιστον άλλον
έναν Linux user με Lite-On (16x) όπου δουλεύει μια χαρά.

Αν ξανα-αγοράσω dvd-recorder, πάλι Lite-On θα πάρω. Η ποιότητα εγγραφής
είναι κορυφαία και σε καλή τιμή. Τα Plextor που θεωρούνται top στην
ποιότητα, μπορεί (σύμφωνα με τα reviews) να παραμένουν top, αλλά
σίγουρα δεν είναι τόσο καλύτερα όσο η διαφορά τιμής που έχουν με τις
άλλες μάρκες.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?