Main Server and Virtual Hosts (Apache)

Steve Stavropoulos nothere at gmail.com
Mon Nov 22 00:27:30 EET 2004

On Sun, 21 Nov 2004 17:58:49 +0200, P at nos wrote:
> >> An zhthso apo ton server to www.mainserver.gr tha mou servirei to 1o
> >> virtual host pou einai dhlomeno sto vh.conf. (an antistrepso thn seira
> twn
> >> v1 kai v2 sto vh.conf, apanta pali to 1o). An den kano include to vh.conf
> >> tha apanthsei to www.mainserver.gr kanonika apo thn dhlosh tou ston main
> >> server.
> # MY VIRTUAL HOSTS
>
> NameVirtualHost 192.168.0.3
>
> <VirtualHost 192.168.0.3>
>        ServerAdmin admin at asfaleia.gr
>         ServerName www.asfaleia.gr
>         DocumentRoot "/srv/www/www.asfaleia.gr/htdocs/"
> </VirtualHost>
>
> <VirtualHost 192.168.0.3>
>     ServerAdmin admin at virtual1.gr
>     ServerName www.virtual1.gr
>     DocumentRoot "/srv/www/www.virtual1.gr/htdocs/"
> </VirtualHost>

 Exeis 3exasei na oriseis virtual host gia to www.mainserver.gr. Etsi
opws to exeis twra, default host einai to prwto pou anafereis, to
www.asfaleia.gr.
 Gia na elen3eis to configuration twn virtual hosts sou, mporeis na
tre3eis httpd -S, to opoio 8a se diafwtisei.

> ....to pio periergo sou eipa pio einai. Otan kano include to arxeio me ta
> virtual hosts to www.mainserver.gr peftei sto 1o vhost...eno an den to kano
> apanta kanonika apo ton mainserver...

 An diabazes ligo to documentation prin rwthseis, de 8a sou fainotan
ka8olou periergo.