dvd-r speed

fs admin at www0.org
Sun Nov 21 13:17:16 EET 2004

On Sun, 21 Nov 2004 12:45:50 +0200, Kosmidis Xarhs wrote:

> Exo ena DVD teac to opoio mexri proteinos egrafe me 4x.
>
> Edo kai kapoio kairo oti dvd-r kai na balo (4x,8x Rdisc kai TDK) ta grafei
> se 1x. Xrhsimopoio to growisofs, an kai to idio sumbainei kai sta windows
> me nero. Epeidh sumbainei kai sta win kai sto linux upo8eto oti mallon
> einai hardware problem. Kamia sumboulh?
>
> PS: alh8eia ektos tou growisofs kai tou arson (pou de mou trexei) ti allo
> kalo programma gia dvd recording uparxei?
>
> thanks

Θεωρείται το καλύτερο δωρεάν αυτή τη στιγμή διότι η dvd υποστήριξη από το
cdrecord έρχεται μετά αμοιβής και ένα gpl fork ενός παλιότερου cdrecord
για υποστήριξη dvds θεωρείται ότι δεν υποστηρίζει πολλά. Ελπίζω κάτι να
ξεχνάω αλλά μου κάνει εντύπωση η κατάσταση. Προσωπικά δεν έχω κανένα
πρόβλημα με το growisofs και μάλιστα σε "high-tech" dvd writer 16x, αλλά
μου κάνει εντύπωση που είναι η μοναδική λύση αλλά μάλλον "καθησυχαστήκαμε"
πολύ καιρό με το cdrecord και τώρα μας κάνει εντύπωση να μην είναι αυτό
που με "open source τρόπο" μας δίνει dvd writing.

Τώρα για το πρόβλημα σου δεν έχω ιδιαίτερη.. ιδέα, αλλά επειδή όντως
ακούγεται για hardware πρόβλημα και έχεις εγγύηση στείλτο πίσω τώρα και
ίσως καταλήξεις και με καλύτερο. Αν δεν έχεις εγγύηση κάνε firmaware
update. Το hdparm έχει και μία reset λειτουργία αλλά η αλήθεια είναι ότι
δεν είδα να είναι ποτέ ο λόγος κολλήματος εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις
που μετά από reboot επανήλθε ένα cdrw σε σωστή λειτουργία.

-fs