Creative Labs DXR3 + Playback on Monitor

DJ Art djart at linux.gr
Sun Nov 21 13:01:33 EET 2004

On Saturday 20 November 2004 23:31, Stavros Giannouris wrote:
> [...]
> Προσπαθώ να κάνω την dxr3 μου να δουλέψει σε video overlay mode
> (γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει tv βολική) με την έκδοση 0.14.0 του
> driver (http://dxr3.sourceforge.net/) αλλά τα αποτελέσματα είναι
> τουλάχιστον απογοητευτικά (η εικόνα τρέμει αρκετά).
> Χρησιμοποιώ xine-lib-1-rc & xine-ui-0.99.2 από sources ,ενώ στον
> MPlayer-1.0pre5 αρνείται ακόμα και εικόνα να δείξει.
> O υπολογιστής είναι ένας pII 350Mhz/160MB Ram/geforce2 MX400 64MB και
> ζορίζεται τρελλά όταν παίζει dvd και δεν χρησιμοποιεί την dxr3.
>
> Έχει καταφέρει κανείς να την δουλέψει ικανοποιητικά;

Ναι, αλλά δυστυχώς μόνο σε tv-out mode. Το video overlay είναι γνωστό
πως έχει προβλήματα και δε νομίζω να λυθούν ποτέ.

Στην τηλεόραση πάντως, παίζει άψογα.

> Σημείωση: η έκδοση του driver είναι ενός χρόνου περίπου. Να δοκιμάσω
> μήπως απο cvs;

Δεν έχεις να χάσεις τίποτα, αλλά αν δεν απατόμαι (επειδή παρακολουθώ την
κίνηση στην dxr3-devel λίστα) δεν έχουν διορθώσει τίποτα που να
σχετίζεται με το video overlay.

Αυτό που φτιάχνουν εδώ και τόσους μήνες είναι το kernel 2.6.x support.

Γενικώς, το development των drivers της κάρτας είναι παντελώς
"ερασιτεχνικό", "στα τυφλά" και χωρίς full specifications. Και όσο
περνάει ο καιρός, η ανάγκη χρήσης μιας τέτοιας κάρτας εξασθενεί, οπότε
το development σιγά σιγά αργοπεθαίνει.
(για παράδειγμα, η κίνηση στην dxr2-devel λίστα πλέον είναι εντελώς
μηδαμινή).
--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?