Megala arxia ???

V13 v13 at priest.com
Sat Nov 20 19:31:31 EET 2004

On Saturday 20 November 2004 18:58, Giorgos Keramidas wrote:
> Nai.  Na sou po giati protimo?  Giati ta autoconf tools exoun allaksei
> mesa se ena xrono peripoy 3 fores API.  To apotelesma einai oti pas na
> kaneis configure --prefix=/mpourdes se ena programma ki epeidh exeis
> palio autoconf sthmeno sto mhxanhma kai APLWS einai sto PATH, to
> generated configure shell script frikarei kai paei automata na kanei
> update sto Makefile.in me automake, na kanei ksana configure me to neo
> configure.in kai genika na sou xalasei ena apogeuma oloklhro epeidh
> allakse onoma to AC_CONFIG_HEADER(config.h) macro kai pleon grafetai
> [...]

  An symbainei kati tetoio, tote to prog poy pas na kaneis compile den einai
sosta paketarismeno. Ayto poy les einai o logos poy otan to paketareis
mpenoyn mesa antigrafa ton scripts kai oxi links. Ta auto* einai gia na ta
xeirizetai o developer kai mono kai oxi gia ayton poy tha kanei apla compile
to prog exontas kanei ena aplo untar poio prin. Exo kanei ti doyleia poy les
para polles fores, toso se dika moy projects oso kai se ena karo progs poy'xo
kanei compile kai opote ypirxei problima itan logo toy developer (p.x.
yparxoyn tar.gz poy exoyn dimioyrgithei kanontas apla tar to source tree).

  An exeis kapoio sygkekrimeno paradeigma, eyxaristos na to koitaksoyme gia na
doyme poy akribos ofeiletai to problima.

<<V13>>