Ζητείται Unicode font, πληροφορίες εντός.

fs admin at www0.org
Sat Nov 20 17:51:07 EET 2004

On Sat, 20 Nov 2004 15:56:17 +0200, Φρίξος Κοψαχείλης wrote:

> xm
> me LANG="el_GR.UTF-8" de blepw ellinika...(eite filenames eite otan
> prospathw na grapsw) %-/
> Kai to en logw text file fainetai epieikws xalia...
> (btw, to xterm to idio kanei me opoiodhpote non-fixed font. let me
> guess. compiled without unicode support?)

Κατ'αρχήν μη-fixed width font δεν βάζεις ποτέ στο terminal γενικότερα, όχι
επειδή είμαστε "super cool hackers" αλλά επειδή τα περισσότερα προγράμματα
για terminal έχου φτιαχτεί με το σκεπτικό ότι παντού θα υπάρχουν fixed
fonts. Αυτό σημαίνει πως το xterm μπορεί να δείξει και μάλιστα να δείξει
_καλά_ variable width fonts αλλά είναι εντελώς άχρηστα μόλις τρέξεις ένα
συνηθισμένο πρόγραμμα όπως ένα τυπικό ls -l ή τα mutt και pine που έχουν
το σκεπτικό ότι θα έχουν να φτιάξουν όμορφα menus κτλ με fixed  fonts.

Τώρα δεν είμαι ειδικός στα θέματα unicode αλλά εάν δεν έχεις unicode
support ξέρω μόνο να κατατοπίσω στις debian διανομές όπου φτιάχνεις
locales με "dpkg-reconfigure locales" και το δηλώνεις εκεί ως system-wide
ή αν αργότερα κάποιο locale δεν είναι system wide μπορείς να δώσεις π.χ.
LANG=el_GR.UTF-8 programma.

Αν δεν έχεις να κάνεις με debian πες πια είναι η διανομή σου και μάλλον
κάποιος θα βοηθήσει.

-fs