Diafores metaksy gcc 3.4 kai 3.3

fs admin at www0.org
Sat Nov 20 15:05:35 EET 2004

On Sat, 20 Nov 2004 10:54:12 +0200, Karaoulis Marios wrote:

> Eimai enas mallon metrios pros kakos programmatisths. Xrhsimopoio thn
> c++ gia kapoious algori8mopus pou grafo. Exo tsatistei me olh auth thn
> katastash pou epikratei sthn c++.

Από μένα χειρότερος δεν είσαι, έχω διαβάσει μόνο ένα βιβλίο στη c++ και
έχω κάνει μόνο ένα προγραμματάκι με ένα class που ανοίγει ένα αρχείο και
κρατάει σημειώσεις του χρήστη όποτε μη με πάρεις και πολύ στα σοβαρά αλλά
κρίνοντας απ' την κατάσταση στo g++, το 2.95 υπήρξε στο "προσκήνιο των
εξελίξεων" για διάφορα χρόνια και το 3.3 είναι τουλάχιστον από το debian η
επίσημη έκδοση για την επόμενη stable release.

Συνεπώς λοιπόν αν στις 2.95 έως την 3.3 έχεις δηλώσει να σου δίνει
Warnings το g++ και δεν σου δίνει τότε θα είσαι σίγουρα εντάξει με την
"gcc user base" εκτός εάν γίνουν παρατηρήσεις "αρχιτεκτονικής".

Αν όμως ο καθηγητής σου δεν κάνει compile με g++ δεν είναι καλύτερα να
βρεις τον compiler του και να τεστάρεις εκεί;

Εγώ αυτό θα έκανα.

-fs