Ζητείται Unicode font, πληροφορίες εντός.

fs admin at www0.org
Sat Nov 20 02:16:01 EET 2004

On Sat, 20 Nov 2004 00:11:11 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

(προέκυψε πρόβλημα οπότε επανέρχομαι)

> Μπορεί γι αυτό να σου πετάγονται σκουπίδια (επειδή προσπαθείς να
> χρησιμοποιήσεις variable width font με terminal emulator, άθλιε)!

Βασικά θα παραδεχτώ ότι με μπέρδεψες λίγο λέγοντας να βάλω ttfs από
windows γιατί θυμάμαι οι περισσότερες και κάποιες που ανέφερες είναι var
width. Τέλος πάντων δικό μου λάθος.

Το θέμα είναι ότι δεν έγραψα αυτό μόνο για το παραπάνω -αδιάφορο- σχόλιο
αλλά γιατί παρατήρησα είναι κοινό φαινόμενο να βλέπω χαλασμένα διάφορα
fonts και δεν εννοούσα σε εκείνο το μήνυμα var fonts (αυτά ούτως ή άλλως
είναι άθλια για να τα κάνεις test καν).

Έκανα εδώ ένα png από mutt με την andale και φαίνονται διάφορα άσχετα
"σκουπίδια μέσα": http://www0.org/1.png

Η courier ήταν πιο επιτυχημένη σε αυτό τον τομέα αλλά μου φαίνεται ότι η
καλύτερες που βρήκα είναι η gnu unifont και η misc-fixed των xfree
μιλώντας πάντα για πλήθος γλωσσών (με αναγκαία τα ελληνικά).

Τώρα γιατί χαλάνε κάποιες στο xterm.. δεν έχω απολύτως καμία ιδέα.

-fs