Ζητείται Unicode font, πληροφορίες εντός.

fs admin at www0.org
Sat Nov 20 00:03:02 EET 2004

On Fri, 19 Nov 2004 20:07:09 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Γιατί δε στήνεις TrueType Unicode fonts;  Υπάρχουν πολλά ωραία στο
> δίκτυο, όπως π.χ. αυτά που διανέμονται και μαζί με τα Windows:

Οκ κατέληξα σε courier new από windows :-) (μια φωνή απ'το υπερπέραν
"αιιιίσχος"). Οι unicode misc.fixed των xfree αλλά περισσότερο η "gnu
unifont" είναι ότι καλύτερο έχω δει από πλευράς υποστήριξης χαρακτήρων σε
unicode. Τώρα γιατί courier new ρωτάει ο ποιητής. Το έκανα προσωρινά γιατί
μέχρι τώρα δεν κατάφερα να πάρω κάποιο καλό size απ'την πολύ καλή
misc.fixed και έχω κάποια σοβαρά προβλήματα εμφάνισης χαρακτήρων από την
από θεωρητικής πλευράς καλύτερη gnu unifont(π.χ. σε κάποιες λέξεις που
ενώνονται με παύλα μοιάζει να τις κολάει).

-fs

υγ. Δυστυχώς μερικές πολύ καλές windows fonts είναι άχρηστες στο terminal,
φυσικά λόγω var width. (αν και τώρα που το σκέφτομαι το var width είναι
μέρος της αισθητικής)