Ζητείται Unicode font, πληροφορίες εντός.

fs admin at www0.org
Fri Nov 19 23:18:22 EET 2004

On Fri, 19 Nov 2004 20:07:09 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Γιατί δε στήνεις TrueType Unicode fonts;  Υπάρχουν πολλά ωραία στο
> δίκτυο, όπως π.χ. αυτά που διανέμονται και μαζί με τα Windows:

Δε ξέρω γιατί αλλά κάνει κάτι τρελά renders το xterm σε άσχετες φάσεις
όταν του δώσω οτιδήποτε δεν είναι fixed type font(αν και μάλλον ακριβώς
αυτό φταίει) και μάλιστα μη-unicode. Ή πολύ άτυχος είμαι ή μόνο σε μένα
τυχαίνουν αυτά τα τρελά να πετάγονται άσχετες γραμμές και σύμβολα μέσα στο
vim.

BTW, από windos TTFs, garamond all the way.

-fs