Ζητείται Unicode font, πληροφορίες εντός.

fs admin at www0.org
Fri Nov 19 19:34:53 EET 2004

(είπα να κάνω μια ακόμα προσπάθεια να εκπολιτίσω το xterm μου γιατί
τελευταία είναι αδύνατο να λειτουργήσω με κάτι windows shares εδώ δίπλα
και το πολυπόθητο euro symbol αν και το τελευταίο είναι το λιγότερο)

Λοιπόν, το,

-Misc-Fixed-Medium-R-Normal--15-140-75-75-C-90-ISO10646-1

..είναι ωραίο στο xterm ρε παιδί μου αλλά λιιιιιιίγο μικρότερο απ' ότι
θέλω(αν υπάρχει έμμεσος τρόπος να μεγαλώσει μέσω dpi settings θα ήθελα να
τον μάθω). Στο gtkfontsel με φτάνει ως αυτό το (που έγραψα) μέγεθος
που το ονομάζει "14" (αν και δεν καταλαβαίνω πως αυτό μεταφράζεται στον
παραπάνω σιδηρόδρομο) και το επόμενο είναι αμέσως στο "20". Ε στο είκοσι
γίνεται στην ουσία bold η γραμματοσειρά (χωρίς να έχω δώσει bold τύπο)
και είναι πραγματικά ενοχλητικό στα μάτια.

Ότι ιδέες έχετε ευπρόσδεκτες και φυσικά ιδέες για εντελώς διαφορετική
γραμματοσειρά,σε iso-10646-1 υπόψιν.

Ευχαριστώ,
-fs