linux για την τρίτη ηλικία

fs admin at www0.org
Fri Nov 19 14:16:39 EET 2004

On Fri, 19 Nov 2004 13:40:38 +0200, Nikos Charonitakis wrote:

> Νομίζω ότι όταν μιλάμε για ευκολία χρήσης πρέπει να ξεκαθαρίσουμε 2
> εννοιες.
> Άλλο system administrator και άλλο user.
> Μπορεί κάποιος να υποδείξει που είναι πιο friendly τα windows στη χρήση
> σε βασικές ανάγκες ενός αρχάριου χρήστη όπως email internet και office;
> Στα windows o admin και ο χρήστης είναι έννοιες σχεδόν ταυτόσημες και
> αυτό προκαλεί δεκάδες προβλήματα που έχουν ως κατάληξη την αναζήτηση
> υποστήριξης από κάποιους άλλους και όλα τελειώνουν (ή αρχίζουν ξανά) με
> το γνωστό format και reinstall...

Συμφωνώ μέσα στα άκρα αν και δεν θα το εξέφραζα έτσι. Στα windows ο admin
δεν είναι ακριβώς χρήστης και δεν γνωρίζω κανέναν προσωπικά - αν και δεν
είμαι "μέσα στο IT business" κάτι βέβαια που με κάνει να ξέρω τι ξέρουν οι
"απλοί" χρήστες  - που να γνωρίζει τι ακριβώς δυνατότητες έχει από τα
admin tools των windows 2000. Για την ακρίβεια ότι "πιο adminiliki" έχω
δει από windows χρήστες είναι αυτά τα αστεία "tune up your pc" tools που
το μόνο που κάνουν καλά είναι ξεθάβουν bugs της registry χωρίς κανένα log
file.

> Ένα κλασσικό παράδειγμα ευκολίας χρήσης στο linux είναι το Gnome, για
> δοκιμάστε όμως να το εγκαταστήσετε κιόλας.Το πιθανότερο είναι να χάσετε
> το χρόνο σας.

Τουλάχιστον με την διανομή μου δεν είναι δυσκολότερο απ' το να εγκαταστήσω
το microsoft office. Αν βέβαια θεωρείς δύσκολο για τις "γιαγιάδες" και
αυτό, συμφωνώ με την εικόνα.

Συμφωνοι.

-fs