xmule

Mario Saturno blade at teilam.gr
Wed Nov 17 20:28:02 EET 2004

Φρίξος Κοψαχείλης wrote:

> Hint: Ta BSD den einai Linux. Different kernel, to begin with. 'Nuff
> said.

Einai diaforetiki kai h domh tous. Pio straight forward tha ta
xaraktiriza apo tin mikri embiria me to netbsd. Se bsd den vriskis tin
plithora programatwn poy vriskis sto linux kai h adeia xrisis tou einai
mia vasiki diafora... alla gia autous pou xrisimopioune netbsd den einai
provlima, dioti ta perisotera einai se thesi na ta kanoune port oi idioi
(se prolava mr charon? :P ) pragma pou den simveni me  to megalitero
meros ton xrhstwn linuks.

Otan les arneite na tous dei diladi?! mipws na dokimazes to amule pou
fenete pio "anthropino" kai pio "eksipno" ? [ se lipame gia to.. rpm, it
sucks]