FreeBSD ερωτήσεις

Konstantinos Peletidis kpeletidis at dsl.pipex.com
Wed Nov 17 17:33:01 EET 2004

On Wed, 17 Nov 2004 12:23:36 +0200
Dimitris <lenis at inp.demokritos.gr> wrote:

[snip]

> Τροπος να δω τα   bsd partitions μου απο λινουξ ?

Όταν είχα Linux και FreeBSD στο ίδιο σύστημα, μπορούσα να διαβάσω από
και να γράψω σε FreeBsd slices χρησιμοποιώντας Linux αλλά, αν θυμάμαι
καλά, το γράψιμο χαρακτηριζόταν "DANGEROUS" στο configuration του Linux
kernel.

Αν ενδιαφέρεσαι, ρίξε μια ματιά στα CONFIG_BSD_DISKLABEL, CONFIG_UFS_FS
και CONFIG_UFS_FS_WRITE configuration options.

Μόλις ξέθαψα κάτι σημειώσεις από "τα χρόνια εκείνα". Η εντολή που
χρησιμοποιούσα για να κάνω mount ήταν:

mount -t ufs -o ro,ufstype=44bsd /dev/hda5 /mnt/floppy

Ναι, ήμουν τεμπέλης και δεν είχα mount points της προκοπής για τα
FreeBSD slices :-)

Συνήθως διάβαζα κάποιο slice για να πάρω backup σε κάποιο linux
partition. Όταν ήθελα να γράψω κιόλας, άφηνα την ro option απ'έξω.

--
Konstantinos Peletidis
Electronic & Computer Engineer