FreeBSD ερωτήσεις

Dimitris lenis at inp.demokritos.gr
Wed Nov 17 13:39:06 EET 2004

Giorgos Keramidas wrote:

[Τις απαντήσεις σου τις κρατάς κάποτε να τις κάνεις βιβλίο;
Αν υπηρχε βραβείο στη λίστα γαι τα καλύτερα posts θα σε
ψήφιζα για τις 13 πρώτες θέσεις]

> On 2004-11-17 12:23, Dimitris <lenis at inp.demokritos.gr> wrote:
[snip]

> [snip] ο μόνος σίγουρος τρόπος να δεις ReiserFS partitions από BSD
> είναι μέσω NFS mount :-P

Duh, γίνεται αυτό στον ίδιο δίσκο, από τον ίδιο υπολογιστή???
Ουφ, να δω πότε επιτέλους θα ανακαλύψω και το βραστό νερό...

> Μπορείς να βάλεις στον πυρήνα σου υποστήριξη για UFS partitions (είναι
> η επιλογή CONFIG_UFS_FS και οι σχετικές με αυτή).

ΟΚ, αυτό το έχω, έχω βάλει ακόμα και υποστήριξη για τα fs του irix
(και να δω πότε θα προλάβω να προσπαθήσω να μοντάρω έναν χτυπημένο scsi από
ένα αρχαίο indigo2 στο linux box μου για να δω αν σώζεται τπτ...)

> Υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα στην υποστήριξη του Linux για UFS
> partitions.  Δεν τα πάει και πολύ καλά με τα blocks & fragments
> που χρησιμοποιεί το UFS.  Για παράδειγμα, σε διάφορα σημεία του ufs.c
> έχει ελέγχους όπως:
>
>         if (uspi->s_fsize < 512) {
>                 printk(KERN_ERR "ufs_read_super: fragment size %u is too
>                 small\n",
>                         uspi->s_fsize);
>                 goto failed;
>         }

[μεγάλο_πάρτα_άρρωστε_snip για μελέτη στο σπίτι ...]

> Υπάρχουν κι άλλα σημεία στα οποία το UFS του Linux έχει λίγο bug.
> Αν αντιμετωπίσεις πρόβλημα με κάποιο UFS partition που προσπαθείς να
> το προσπελάσεις από Linux, δοκίμασε ένα από τα εξής:
>
> 1. Να το προσπελάσεις μέσω δικτύου, χρησιμοποιώντας NFS.
>
> 2. Να μεταφέρεις τα δεδομένα μέσω ενός "προσωρινού" VFAT partition --
> το οποίο υποστηρίζουν όλοι, σχετικά καλά.

Αυτό κάνω για την ώρα.
Είναι προβληματικό όμως μακροπρόθεσμα,
*αν μη τι άλλο* γιατί το fat χρειάζεται defrag
και αν και έχω windos στο ίδιο μηχάνημα, δεν...

> 3. Να μου πεις τι έχεις δοκιμάσει, ποια έκδοση του Linux kernel έχεις
> και τι *ΑΚΡΙΒΩΣ* σου λέει το αποτυχημένο mount.

Πρέπει να κάνω πρώτα δοκιμές => να μπω στο λίνουξ => να βγω από
bsd => θα αργήσω κάπως, γιατί την εχω καταβρεί :^)))

Δημήτρης