Fwd: Slackware developer request for help

fs admin at www0.org
Wed Nov 17 13:26:21 EET 2004

On Wed, 17 Nov 2004 12:03:57 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Ρισκάρωντας οι conspiracy theorists να πουν ότι σε έχω βάλει στο μάτι,
> ένα έχω να πω μετά από αυτό.
>
> ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΡΕ Π*ΣΤΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΜΑΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ
> QUOTE ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ;
>
> Μετάφραση: σε ποιο post αναφέρεσαι, αφού το αρχικό είχες την φαεινή ιδέα
> να το σβήσεις όλο;

Για ηρέμησε. Έχω και μωρά δίπλα θα τα ξυπνήσεις. Το post έγινε ΠΑΡΑΔΟΞΩΣ
ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥ MAILMAN ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑ USER-ID σωστά threaded και σε
mailing list και σε usenet ενώ έχει σταλεί από newsreader γιατί αυτή τη
φόρα τυχαίνει ο προηγούμενος να είχε και αυτός newsreader - ο οποίος
φυσικά ήταν εγώ. Οπότε φωνάζεις χωρίς λόγο. Δεν ξέρω αν έχει χαλάσει το
threading σου ή σβήνεις μυνήματα κάθε 5 λεπτά γιατί έχεις το /var/spool σε
δισκέτα, αλλά θα μπορείς να δεις απ' το  threading άνετα που αναφέρεται
(ήταν για να ζητήσω συγγνώμη που κατά λάθος έκανα top post στο lgu καθώς
έστελνα στο hellug).

Και μια παράκληση. Στη hellug mailing list κάνουν μια συζήτηση - και
ντρέπομαι που το λέω γιατί μιας και δεν είμαι μέλος είναι σαν να
κρυφοκοιτάω - γενικά περί της προσεγγίσεως του συλλόγου σε όλα τα θέματα.
Επειδή μου δίνεις την ευκαιρία, καλό είναι να σταματήσεις να είσαι τόσο
επιθετικός με το quoting, το αν στέλνει ο άλλος από windows και δε ξέρω
εγώ τι άλλο - και δεν μιλάω για μένα, έχω περάσει στο επίπεδο του
"intermediate"  αλλά για όσους μπαίνουν στο χώρο του linux και ακούνε κάτι
τέτοια και τρέχουν στη μαμά (microsoft) τους.

Υπάρχει ένα όριο που διαχωρίζει την "παράκληση" και την "συμβουλή" από την
"επίπληξη" και τον "αφορισμό".

-fs