Megala arxia ???

ESK eskelypa at yahoo.co.uk
Wed Nov 17 11:16:00 EET 2004

Gia sas,
Mipos tha mporouse na me voithisi kapios me to
provlima pou adimetopizo ?

exo katevasi ena site pou periexi merika megala
onomata arxion (200 xaraktires). sto skliro disko den
exo kanena provlima otan patao ena link ke pai na
diavasi ena arxio html pou exi megalo onoma. to
provlima arxizi otan grafo afta pou katevasa se CD.
eki kovonte ta megala onomata ton arxion, ke otan pao
se link pou pai se megalo onoma arxiou, mou lei to
arxio den iparxi. stin pragmatikotita iparxi, alla me
mikrotero mikos onomatos. to exi kopsi.
to provlima ine me to CD pou isos den grafi onomata
pano apo ena orio , i mipos ine tou litourgikou
sistimatos ??? na simioso oti to CD grafete me Nero se
windows.
efxaristo ek ton proteron..