Recording level meter

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Nov 17 10:40:00 EET 2004

Apollon Koutlides wrote:
> Αν χρησιμοποιείς Jack (που θα έπρεπε αν ασχολείσαι έστω και
> ημι-σοβαρά με ήχο σε *nix) μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια χαρά

Μεγάλε ευχαρίστως να χρησιμοποιήσω jack, αλλά ήδη το ταλαιπωρώ μια ώρα
και δεν έχω καταλάβει τίποτε. Τι είναι jack channel/port; Πώς/με ποια
εφαρμογή ανοίγω κάτι τέτοιο; Έχω διαβάσει σχεδόν όλα τα docs. Ένας
απλός χρήστης είμαι και θέλω να γράψω τη φωνή μου.

<flamebait>Όλο άλσες και άλλα δήθεν σπουδαία πράγματα ακούμε για Linux
και τελικά το μόνο που βλέπω είναι προβλήματα.</flamebait>