linux για την τρίτη ηλικία

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Wed Nov 17 10:22:04 EET 2004

Michael Iatrou wrote:

> [...]
>
> Τον φάγατε τον άνθρωπο...
>
> Από το σημερινό ChangeLog:
>
> --- 8< --- 8< --- 8< --- 8< --- 8< ---
>
> Tue Nov 16 08:50:51 PST 2004
> Hi folks, sorry about the lack of updates for a while.
> I've been pretty sick.  If you want the full details (especially if
> you are in a position to help me), please see the file
> PAT-NEEDS-YOUR-HELP.txt.
>
> ftp://ftp.slackware.com/pub/slackware/slackware-current/PAT-NEEDS-YOUR-HELP.txt

Ο τύπος τράβηξε λαχείο και πέτυχε το πρώτο λαχνό του γαλαξία!
Ακτινομύκωση στο αναπνευστικό πρώτη φορά ακούω. Δεν είναι παράξενο που
άργησαν να βγάλουν διάγνωση. Πάντως αν κρίνω απ'όσα τράβηξε αρχίζω να
συμπαθώ το ΕΣΥ. Τουλάχιστον υπάρχουν και άλλες πεπολιτισμένες χώρες που
αμα δεν έχεις μπάρμπα στην κορώνη ή μπαμπά οδοντίατρο όπως ο Ρικούδης,
πεθαίνεις σαν το σκυλί στ'αμπέλι.

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)
mailto:drael21 at icqmail.com ICQ# 41895329