linux για την τρίτη ηλικία

Konstantinos Peletidis kpeletidis at dsl.pipex.com
Wed Nov 17 05:12:40 EET 2004

On Wed, 17 Nov 2004 04:00:23 +0200
fs <admin at www0.org> wrote:

> Αυτό μου θυμίζει ανθρώπους που τους  νοιάζει περισσότερο τι
> βιβλιοδεσία έχει ένα βιβλίο παρά τι λέει μέσα.

Δεν νομίζω πως είναι φυσιολογικό δύο λογικά συμπεράσματα να ξυπνάνε
τέτοιες αναμνήσεις. Επίσης, υπενθυμίζω πως εσύ ο ίδιος χαρακτήρισες τα
πακέτα "άχρηστα".

> Μιλάμε για πακέτα που υπάρχουν σε 37 mirrors στο internet. Δεν τα
> "πετάς" πουθενά, απλά δεν τα έχεις στο δίσκο σου. Νόμιζα ότι αυτό ήταν
> εύκολα κατανοητό.

Όλοι αυτοί οι mirrors, και οι 37, δεν πρόκειται να σε βοηθήσουν αν δεν
υπάρχει πρόσβαση στο Ίντερνετ(πχ τεχνικά προβλήματα του ISP σου) ή αν η
πρόσβαση σ'αυτό είναι προβληματική(πχ DDoS στους root servers).

[snip]

> Μίλησα ήδη για έναν τρόπο archiving των πακέτων που λειτουργεί by
> default στο debian και φαντάζομαι(ή ελπίζω) σε άλλες διανομές επίσης
> με παρόμοιο τρόπο.

Αντίφαση. Αφού λοιπόν το archiving είναι Good Thing(TM) γιατί πιο πάνω
καταφέρεσαι εναντίον του;

> Ναι. Τι εννοείς; Δεν κατάλαβα. Βασικά εδώ είναι που ο V13 και ο
> keramidas είπαν περισσότερα από μένα (γιατί ξέρουν καλύτερα τι
> γίνεται).

Κι άλλη αντίφαση. Στην αρχή μίλησες για "catch". Μίλησες για "slackers"
που χρησιμοποιούν makefile, και τώρα ξεφεύγεις και μας λες "δεν έχουν
όλα τα πακέτα καν makefile σύστημα compilation". Τελικά τι ισχύει;
Χρησιμοποιούμε εμείς οι slackers makefiles και το παραπάνω επιχείρημά
σου δεν στέκει ή δεν χρησιμοποιούμε makefiles οπότε δεν υπάρχει catch;

[snip]

--
Konstantinos Peletidis
Electronic & Computer Engineer