linux για την τρίτη ηλικία

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Nov 17 03:01:11 EET 2004

On 2004-11-17 00:51, Konstantinos Peletidis <kpeletidis at dsl.pipex.com> wrote:
> On Tue, 16 Nov 2004 23:02:14 +0200 V13 <v13 at priest.com> wrote:
> > Oxi kai toso aplo. To oti to automake dimioyrgei aytomata to uninstall
> > target den shmainei pos paizei pantoy kai doylevei apsoga.
> > Xaraktiristika paradeigmata:
> >
> > a) Koina arxeia metaksy 2 paketon
>
> Mhpws mporeis na dwseis kapoio paradeigma?

Opoiodhpote automake-, autoconf- & libtool-based programma periexei sto
install target tou entoles opws:

	ln -s "${prefix}/bin/koko- at PACKAGE_VERSION@" \
		"${prefix}/bin/koko"

Ok, einai megalh malakia, to ksero.  Alla den einai toso apithano.

Suggnomh pou apo olo to terastio post sou dialeksa ena shmeio mono na
apanthso, alla exo perasei tis teleutaies 2 meres ``paizontas'' me to
libtoolification ths libnet*.  Ws apotelesma, mou thn exei bidwsei asxhma
to apisteyto complexity tou auto-suite :P

* Package injection library.  Grafetai apo ton Mike Schiffman, o opoios an de
me mishsei ayth th bdomada de tha me mishsei pote.  Bl. kai th selida ths
libnet sth diey8ynsh: http://www.packetfactory.net/projects/libnet