linux για την τρίτη ηλικία

fs admin at www0.org
Wed Nov 17 02:21:58 EET 2004

On Wed, 17 Nov 2004 01:43:44 +0200, Michael Iatrou wrote:

> [...]
>
> Τον φάγατε τον άνθρωπο...

Heh. Πάντως αν το διαβάσεις ολόκληρο - μάλλον έχω πολύ ελεύθερο χρόνο
σήμερα - δεν είναι τελικά τόσο άσχημα όσο ακούγεται απ' τον τίτλο. Βρήκε
από τι πάσχει οπότε δεν είναι "mesterious" η αρρώστια που έγραψε το
slashdot και νόμιζε κόσμος ότι την βγάζει δεν την βγάζει. Ξέρει τι είδους
αντιβιοτικά χρειάζεται για μια μόλυνση που προκλήθηκε από μία.. ηλεκτρική
οδοντόβουρτσα και αυτό που τον ενδιαφέρει είναι μήπως υπάρχουν "medical
geeks" που θα του παρέχουν καλής ποιότητας αντιβιοτικά για την
συγκεκριμένη μόλυνση.

-fs