FreeBSD ερωτήσεις

Marios K. marios_hellas_23 at yahoo.gr
Tue Nov 16 11:46:43 EET 2004

Έβαλα το FreeBSD 5.3 στο pc μου.

1) Ενώ στην εγκατάσταση επέλεξα manual να δώ ποια πακέτα θα μπουν δεν
είδα πουθενά το kdevelop και το openoffice. Βέβαια στην εγκατάσταση δεν
μου ζητήθηκε ποτέ το 2ο cd. Τί εχει αυτο? Βλέπω κατί /bin /root /port,
αλλά τι περιέχει?

2)Κατάφερα να σηκώσω X-server αλλά από default όταν ξεκινάει το σύστημα
ξεκινάει απο κονσόλα. Αν μπώ σαν χρήστης και γράψω startx -exec startkde
όλα εντάξει. Έχω καταφέρει με αυτό τον τρόπο να ξεκινήσω και fvwm και
sawfish και nextstep. Το gnome όμως πώς ξεκινάει?

3)Αν σαν root γράψω kdm φορτώνει ο login-manager και μπορώ να μπω σε όλα
τα x (kde,gnome,...).Πως όμως θα κάνω το kdm να ξεκινάει από default.
Έπεξα λίγο ,ε το αρχείο /etc/ttys αλλά τίποτα.

4)Αν θέλω να επιλέξω το xdm για login-manager, πως θα του δίνω να
καταλάβει τι να φορτώσει? (kde,gnome,fvwm2)

5)Έχω mouse και στο x και σε κονσόλα. Όμως πώς θα κάνω την ροδέλα να
παίξει?

6)Τέλος (ή αρχή ;)) καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχει alsa. Πως θα ριθμύσω την
κάρτα  ήχου. Σε linux π.χ. κάνεις κανένα modprobe και βλέπεις. Σε
FreeBSD τί υπάρχει?