fullscreen/fast VNC

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Tue Nov 16 11:31:00 EET 2004

Χαιρετώ.

Έστησα πρόσφατα ένα Debian desktop μηχάνημα για κάποιον που πρέπει να
χειρίζεται το PC του στο γραφείο (Win98). Η σύνδεση δεν είναι θέμα
(υπάρχει VPN που παρέχει την απαραίτητη προστασία), αλλά η απόδοση
είναι.

Το Win98 μηχάνημα (server) τρέχει WinVNC3.3. Στο Debian desktop έχω
δοκιμάσει τα εξής:

+ xtightvncviewer: υπερβολικά αργό μέσα από VPN, το ξεχνάμε
+ xvncviewer: μια χαρά απόδοση, αλλά δεν παίζει το  fullscreen mode σε
KDE (δε μου δείχνει καθόλου το παράθυρο του VNC, μάλλον επειδή το KDE
δε το αφήνει να καταλάβει το root window)
+ krdc: αργή απόδοση, αλλά έχει θεσπέσιο full screen mode (με κόλπο,
φαίνεται να αλλάζει προσωρινά την ανάλυση του Xserver).

Ξέρει κανείς είτε πώς μπορεί να πεισθεί το xvncviewer να παίξει σε
fullscreen mode σε KDE, είτε κάποιο άλλο client που να πληρεί τις
προϋποθέσεις; (fullscreen σε KDE/γρήγορο)

Ευχαριστώ

-Α