nVidia Driver

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Mon Nov 15 23:37:00 EET 2004

Λουκάς Σταμέλλος wrote:

> Στις Δευ 15 Νοε 2004 12:27, ο/η Manolis Christodoulou
> έγραψε:
>
> Το πρόβλημα πρέπει να είναι το ίδιο που είχα κι εγώ με
> Mandrake 10.1 + nVidia driver. Το έλυσα με τις κάτωθι
> οδηγίες:

Απ'ότι κατάλαβα απ'τις οδηγίες που έστειλες, μάλλον είναι άσχετο με το
πρόβλημα με το FC3, εκεί υπάρχει conflict με καποια modules του πηρυνα
(το βρίσκει κατά την εγκατάσταση), πράγμα στο οποίο δεν είμαι
διατεθειμένος ούτε έχω τις γνώσεις να επέμβω. Καλύτερα να περιμένω τις
νέες εκδόσεις, δεν θα αργήσουν...

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)
mailto:drael21 at icqmail.com ICQ# 41895329