Netmod, SuSE 9.2 kai glwssikes anazhthseis...

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Mon Nov 15 16:37:12 EET 2004

Vivia Nikolaidou wrote:

> Όχι όλες... είναι ένας κατάλογος με φράσεις που γράφονται ως μια λέξη.
> Κι εγώ από το φροντιστήριο Έκθεσης τις θυμάμαι - έχω λιγότερα χρόνια από
> σένα που έκανα Έκθεση οπότε τα θυμάμαι καλύτερα :>
> Αν υπάρχει ενδιαφέρον στη λίστα, να τις ξεθάψω;

Αυτό το "πρέπει" ποιος το ανακάλυψε; Για μένα είναι ό,τι πρέπει
για να μπερδέψουν τα πράγματα και να βυθίσουν τους νεοέλληνες
σε ακόμη μεγαλύτερη γλωσσική σύγχηση. Κάνουν προθέσεις, ουσιαστικά
κι επιρρήματα έναν ωραίο αχταρμά (συνοθήλευμα αν προτιμάτε), κι
όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
Στο τέλος θα μας ρωτάνε τα παιδάκια ποια η διαφορά του "εξ άλλου" από
το "εξάλλου" και από τον "έξαλλο"...

--
Νίκος Κανελλόπουλος