ssh

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Nov 15 09:03:06 EET 2004

On 2004-11-15 08:09, Alexandros Papadopoulos <apapadop at alumni.carnegiemellon.edu> wrote:

> Καλή ιδέα αυτή, αλλά πολλή ταλαιπωρία βρε παιδάκι μου... απλά ΑΦΟΥ
> κάνεις το /etc/init.d/ssh reload και ΠΡΙΝ κάνεις logout το παρόν
> session σου, κάνεις άλλο ένα ssh στο εν λόγω μηχάνημα και επιβεβαιώνεις
> πως μπορείς να logαριστείς. :-)

Δίκιο έχεις αλλά αποφεύγω πλέον όσο μπορώ κάθε ρίσκο.  Μου έχει τύχει
την ώρα που ακόμη δεν έχω προλάβει να δοκιμάσω το νέο sshd_config να
πέσει η dialup σύνδεση με τον provider μου.

Και μάλιστα πολύ πρόσφατα (οπότε δεν μπορώ να δικιολογηθώ ότι δεν ήξερα
ότι είναι ρίσκο).

Φυσικά το νέο sshd δεν έπαιζε μετά (Murphy rules).