ekana patata me pirines

Mario Saturno blade at teilam.gr
Mon Nov 15 09:24:07 EET 2004

Alaios wrote:

>kalispera..egkatestisa ton pirina 2.6
>[...]
>Yparxei tropos na balo (esto kai se allon katalogo ta
>palia periexomana tou /usr/include/asm)
>?
>Eyxaristo

Den exw grapsi pote linux modules, alla to proto pou mou erxete sto
mialo einai:
a) katevazw ston pirina 2.4.x apto kernel.org
b) kanw tin egatastasi sto /usr/local/include h sto /home/`whoami`/programs/
c) alazw ta paths sta diafora #include's twn .h's / .c's

Alla auto den jerw kata poso tha se voithouse isws na min einai arketo
gia na trejoune ta modules. An exoune compile me ta arxeia pou metaferi
o pirinas 2.4 den nomizw oti einai sineto na ta trejeis se perivalwn me allo
pirina. To kalytero tha htan na ta jana grapsis gia 2.6 .. kai se authn
thn periptwsh nomizw oti oi alages pou tha
xriasti na kaneis (ipothetika panta) den tha einai polu megales.