Netmod kai SuSE 9.2 - Giati den paizei h usb?

Panayotis Prokopiou pprok at softlab.ntua.gr
Sun Nov 14 23:51:09 EET 2004

George Daflidis-Kotsis wrote:

> Den katalaba, xrwstame akribh apanthsh sthn erwthsh ean exoume kati
> kalutero,
>
>n' isws pio boliko, na proteinoume?

ma den einai kati pio boliko. einai kati allo. Nomizo oti entasetai sthn
kathgoria "an den ksereis mhn apantas".
Eidika to "balto sth seiriakh" gia to netmod exei ginei psomoturi.

>'H epeidh esu den exeis seiriakh prepei na upo8esoume pws kaneis se authn
>thn koinwnia den exei seiriakh?

eite to thes eite oxi h seiriakh thura argopethainei. to idio kai h
parallhlh. Se epipedo desktop afta einai ta problhmata pou exeis na
antimetopiseis.

>Kai gia na to pame pio ba8ia to 8ema, giati akribws den exeis seiriakh?
>Epeidh bariosoun na sundeseis ta ports me to mobo n' xrhsimopoieis serial
>mouse kai e3wteriko modem?

oute to ena oute to allo. apla exo mono ena laptop kai afto den exei
seiriakh thura.

--
pprok