gnome 2.8

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Sun Nov 14 23:24:58 EET 2004

Στις 14-11-2004, ημέρα Κυρ, και ώρα 16:43 +0200, ο/η Panayotis Prokopiou
έγραψε:
> Φρίξος Κοψαχείλης wrote:
>
> > Panayotis Prokopiou wrote:

> >> oraia. kai tora prospathise na ftiakseis ena kainourio mime type me
> >> onoma mpeg-url gia ta arxeia *.mp3 kai na kaneis associate to xmms me
> >> afto.
> >>
> > yparxei kapoio ergaleio pou to kanei ayto h prepei na epembw sta
> > mime-info's gia na orisw to type kai meta na to kanw associate mesw
> > kapoiou allou arxeiou rythmisewn? (an nai poio? :)
> >
> ela nte. poio? to gnome akolouthei pista tis protaseis tou freedesktop
> akoma kai otan aftes einai se epipedo ideas. uparxei ena app
> update-mime-database or something alla oso paideftika to mono pou
> katafera htan na oriso mono to mime-type kai afto psiloproblhmatika...

How-To: Mime Types and file associations with FC3 - Gnome 2.8

Since GNOME 2.8, MIME types are stored in the new FreeDesktop shared-
mime-info database. However, gnome-control-center has not been updated
to allow one to easily add MIME types to this database. Therefore, if
applications such as Nautilus complain that there is no MIME type
associated with a particular file, using the Associate Application
interface will not work.

read the rest

http://fedoraforum.org/forum/showthread.php?t=26875