Recording level meter

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sun Nov 14 17:52:09 EET 2004

Όταν πρόκειται να κάνω εγγραφή αναλογικού ήχου στον υπολογιστή (π.χ.
βάζοντας ένα κασετόφωνο στο line in της κάρτας ήχου) και ρυθμίζω το
input level με το aumix, χρειάζομαι ένα δείκτη που να μου δείχνει την
ένταση του σήματος. Οι sound recorders που έχουν τέτοιο ενσωματωμένο
(gramofile, krec) γενικά έχουν και μπαγκ/προβλήματα. Χρησιμοποιώντας
την παλιά καλή ιδέα του Unix, components που κάνουν ένα απλό
πραγματάκι και το κάνουν καλά, σκέφτομαι πως μάλλον θέλω ένα
προγραμματάκι που να κάνει μόνο αυτό (κατά προτίμηση σε console mode).
Υπάρχει, ή να κάτσω να φτιάξω εγώ ένα;