Elafrys window manager me configurable keyb shortcuts

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sun Nov 14 17:26:39 EET 2004

Giorgos Keramidas wrote:
> Το θέμα του window manager είναι ένα από τα μεγαλύτερα flamewars που μπορεί να
> τύχει να πέσεις στη μέση τους και να μαζεύεις ένα κάρο απόψεις για χρόνια.

Το ξέρω και γι' αυτό περιέγραψα τι ακριβώς είναι σημαντικό _για μένα_,
για να μου δώσετε καμιά σχετική ιδέα.

Από κει και πέρα έχω πάθει ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ με το ratpoison. Έχω αρχίσει
να το χρησιμοποιώ, και ενώ δεν έχω καταλήξει σίγουρα στο ότι με
ικανοποιεί η λειτουργικότητά του, πάντως βρίσκω εκπληκτικό το concept
του και μοιράζομαι την απέχθεια που έχουν οι developers/users προς το
ποντίκι (εξ ου και το όνομα).