Fedora Core 3 -- Samba problems

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Sun Nov 14 04:50:23 EET 2004

When the date was Saturday 13 November 2004 16:00, V13 wrote:

[...]
> Stin b periptosi yparxei sobari pithanotita ta patches na min einai 100%
> ok, alla akoma kai tote diorthonoyn kapoio problima.

Δεν αρκεί απλά να διορθώνουν κάποιο πρόβλημα, πρέπει να διορθώνουν πρόβλημα
που να αφορά το συγκεκριμένο setup. Τι να το κάνω κι αν έχει 10 patches για
PPC αν θέλω να τρέχει σε x86 box;

> Me liga logia, an thes na bazeis kernel me to xeri kai pisteveis oti
> mporeis na ta katafereis kalytera apo kapoioys typoys oi opoioi asxoloyntai
> edo kai polla xronia me ton kernel kai tin anaptyksh kodika se ayton kai oi
> opoioi parakoloytoyn tin lkml kai ensomatonoyn ta patches tis epomenis
> ekdosis stin trexoysa, tote mprabo.

Οι kernels αυτοί είναι είναι generic, για να καλύπτουν μια μεγάλη γκάμα h/w
και αναγκών! Δεν είναι κακό αυτό, αλλά όταν ξέρεις τι _ακριβώς_ χρειάζεσαι,
είναι περιττό!

--
 Michael Iatrou