Skepseis gia to linux

Panayotis Prokopiou pprok at softlab.ntua.gr
Sat Nov 13 21:32:02 EET 2004

Mario Saturno wrote:

> ps. Ena polu kalutero famer.. goux goux.. "debate" tha itane "*BSD vs
> Linux", etsi gia na vlepoume old time classics kai emeis oi neoteroi :-)

den exo kamia oreksh gia flame. To post to ekana me akribos thn
antitheth diathesh kai kapoia stigmh tha apanthso sunolika se osa
graftoune gia na kratithei mia domh sthn suzhthsh.

Themata opos bsd vs linux h' emacs vs vi h' akoma kai gnome vs kde einai
anousia. Dialegeis kai perneis. To thema mou loipon den einai ti
epilegeis, alla ta kritiria gia afth thn epilogh.

plz to post einai megalo. kobete ta peritta komatia sto reply.

--
pprok