cdrom speed (rip)

Kosmidis Xarhs hkosmidi at softnet.tuc.gr
Sat Nov 13 12:38:18 EET 2004

Geia sas.

Ebala se ena neo susthma (Intel 800MHz) to Debian/sarge.

Katarxhn parathro pos eno perasa me apt-get diafores grammatoseires
(msstcorefonts kai alles) kai exo ellhnika se mozilla, blepo pos gia na
exo ellhnika se X term prepei na tre3o

xterm -fn
-etl-fixed-medium-r-normal--14-140-72-72-c-70-iso8859-7

To terminal tou KDE h to Eterm de blepoun ellhnika. Akoma kai etsi sto
xterm ta font den einai anti-aliased.

Pos allazei auto?

Kai kati akoma. KAno meso grip rip ena CD. Eida pos h taxuthta tou rip
einai 0.5x (eno 8a perimena pano apo 5-6x pou exo apo windows)
Ekana enable to DMA, dokimasa kai me to cdparanoia alla to idio. Yparxei
kati allo pou mou diafeugei?

thanks