Fedora Core 3 -- Samba problems

Marios K. marios_hellas_23 at yahoo.gr
Sat Nov 13 11:04:30 EET 2004

> Ta upoloipa einai apla mpastardemata pou prospa8oun na enswmatwsoun sto
> Linux thn euxrhstia twn Windows me guis/frontends/klp pragma pou paei
> anti8eta se olh th nootropia pisw ap to Linux kai sunepws katadikazei ola
> ta distributions tou kwlou(tm) se amesh e3afanish apo proswpou ghs.

Endiaferon suzhthsh gia emana ton neo pou exo paiksei mono me
suse-fedora-mandrake (kai exo bare8ei kapoia bug. .x. h samba den epeze
sto fedora core 2 kai sto suse 9.1 (an kai sto suse me kapoia patch ths
idias ths suse htan ok meta), sto fedora 2 den epeze o debugger me to
kdevelop ktl)

Apo aporeia eipa na diabaso to handbook tou gentoo, alla den exo toso
xrono na kano compile to sympan.
Ara menei (symfona me osa lete) debian-slackware.

To debian me tsatizei pou einai 13 cd. Ksero oti mporo na epilekso auta
pou 8elo kai na katebazo ta alla meta apo diktuo, alla se pc xoris
monimh syndesh den exei nohma na to shzhtao.

Gia genikh xrhsh, pio distro proteinete? (kai otan leo geniko ennoo
kanena openoffice kana c/c++ programataki ktl).

San parathrhsh, ego pisteuo oti auto to kollhma me thn diarkeia
anaba8mish einai xazo. Den katalabaino giati epeidh px bgke to kde 3.3.1
na prepei na katebaso kainourio distro. Bebaia 8a pei kapoios mhn
katebazeis. Alla meta apo 3-4 mhnes stamato na exo support gia to
susthma mou. Den yparxei kanena distro pou na "krataei" kanena xrono kai
na yposthrizetai

8a proteina kapoio melos tou sullogou na kanei kati antoistoixo me to
distrowatch (mia katagrafh ti distro xrhsimopoiei kaneis) kai na
krinoume.

Dokimasa to na paikso ligo me freebsd, alla to atimo den mou brisei to
sata disko mou.