Fedora Core 3 -- Samba problems

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Nov 12 15:26:44 EET 2004

On 2004-11-12 13:39, DJ Art <djart at hellug.gr> wrote:

> Καλά, η αλήθεια είναι πως σου την είπε κανονικά τώρα, Γιώργο ;-)

Ελαφρώς... όσο πατάει ένας ινδικός ελέφαντας.

Η ατυχία είναι ότι το control center άλλος το χρησιμοποίησε και με πήρε κι
εμένα η μπάλα :-)

> BSDάς άνθρωπος επιτρέπεται να μην έκανες clean πυρήνα και να μην
> πείραξες το smb.conf με το χέρι ?? :-P

Φυσικά και το πείραξα με το χέρι.  Στον πυρήνα υπάρχει το bug.  Όσο και να
χτυπιέσαι με το smb.conf δε θα παίξει.

Δεν υπάρχει "clean" πυρήνας σε Fedora Core 2.  Όποιος θέλει ας μου δείξει
Fedora Core 2 σύστημα με 2.4.x πυρήνα, του οποίου το SMB support παίζει σωστά
με όλων των ειδών τα Windows (ακόμη και τα 2003), και τότε ίσως παραδεχτώ ότι
κάτι έκανα λάθος.  Προς το παρόν, αφού αφιέρωσα εβδομάδες να ψάχνω το bug
database της Redhat και να δοκιμάζω διάφορες εκδόσεις του πυρήνα 2.6.χ που
έδινε, ακόμη πιστεύω ότι είναι ηλίθιο να ξέρεις ότι ο πυρήνας έχει bug και να
ονομάζεις "release" το προϊόν σου για να κάνεις beta-testers όλους τους users.

Κλασική Redhat.  /me βγαίνει από flame mode