Πολυ spam ρε παιδί μου

Kostas Zorbadelos kzorba at otenet.gr
Fri Nov 12 12:14:50 EET 2004

On Fri, Nov 12, 2004 at 11:57:19AM +0200, Giorgos Keramidas wrote:
> On 2004-11-12 11:33, Kostas Zorbadelos <kzorba at otenet.gr> wrote:
> > On Fri, Nov 12, 2004 at 01:05:09AM +0200, DJ Art wrote:
> > >
> > > Όχι, κι εγώ μόνο αναφορές βρίσκω :(
> > > (στο τέλος δεν το γλιτώνω το python χώσιμο μου φαίνεται)
> >
> > Einai oraia glossa, den tha xaseis.
>
> <flamebait type="script" language="python">
>
> true = 1
> if true:
>     print "Λίγο περίεργο είναι ότι βασίζεται στο indentation για nesting"
>     print "αλλά ok δεν είναι πολύ χάλια."
>
> </flamebait>

O,ti ksynizei se olo ton kosmo (mazi kai emena) otan ksekinoun na
mathainoun ti glossa. Malista tin proti fora molis to eida stamatisa
kai ksanaepiasa ti glossa arketa meta.
Tha me pistepseis an sou po oti yparxoun kai pleonektimata se ayto?

--
  Kostas Zorbadelos
  Systems Developer, Otenet SA
  mailto: kzorba at otenet.gr

  Out there in the darkness, out there in the night
  out there in the starlight, one soul burns brighter
  than a thousand suns.